Comptador d'entrades
de vegades no funciona...
massa tràfic.

viernes, diciembre 15, 2006

Nàufrag o suïcida...?

Tot passejant per s'Abanell, m'he trobat la verge sorra d'hivern tatuada amb aquestes petjades.
M'ha preocupat...
Tinc poca experiència com a rastrejador, però semblaria haver-hi trepigs d'anada i també de tornada.
Si així és, llavors, el que em faltaria saber fóra si es tracta d'un nàufrag que en tocar terra no l'hi ha acabat d'agradar el que ha vist i se'n ha entornat a marc; tot i que també podria tractar-se d'un suïcida que en trobar l'aigua freda s'ho ha repensat ?
Continuo preocupat,
ambdues possibilitats m'inquieten s'hauria de fer quelcom per millorar tot això.
De cop se m'ha encès la bombeta; ja ho tinc...
E
l més pràctic serà que truqui a Protecció Civil i que se'n ocupin ells.