Comptador d'entrades
de vegades no funciona...
massa tràfic.

viernes, diciembre 28, 2007

El dia dels Sants Innocents...

Per primera vegada m'he decidit a participar individualment en la tradició de les innocentades i ho he fet des de les pàgines del meu altre blogg, el de Notícies de Lloret:
Ha consistit en inventar-me i falsificar la notícia de que: "SOS Lloret firma un acord de col.laboració amb un majorista de fruita local." i l'he atribuït al Diari de Girona:

Si cola, la propera falsificació ja serà de bitllets de 700€
El "making off" ha estat el següent:
La plantilla de la notícia del Diari de Girona és la del assassinat de la Benazir Bhutto; la foto de les pomes la vaig fer en una botiga de Nova York on el passadís de les pomes, totes ben possadetes i de tots els colors, era llarg com d'aquí a Beijing; i el camió groc era un camió estonià aparcat davant l'oficina de turisme, on havíem quedat per anar a fer la neteja de la zona de l'Àngel, i que el conductor estava afofulan-se amb la parenta amb el motor engegat, per a no tenir calor, i que en Pep li va anar a recriminar, no la libido, sinó la pol·lució...
La resta és paciència...

3 Comments:

At sábado, 29 diciembre, 2007, Anonymous Anónimo said...

Ep, company!
Bona aquesta, molt bona... Sobre tot tenint en compte que les empreses que dius se'ls veu d'una hora lluny que són del nostre tarannà, je,je...

 
At lunes, 14 enero, 2008, Anonymous Anónimo said...

Lluís! Hi he caigut de quatre potes! Fins avui, jo em pensava que la inocentada l'avia fet el mateix Diari de Girona, conxorxat amb SOS Lloret! i ara resulta que tot plegat t'ho vas manegar tu solet al teu bloc de notícies! Això em passa per no contrastar les fonts... El volia escriure per dir-te que la imatge que vas penjar, estava distorsionada (es nota especialment si et fixes en la lletra), però al final no ho vaig fer. Ho vas fer expressament o va ser una errada involuntària?

 
At lunes, 14 enero, 2008, Anonymous Anónimo said...

Hola Joan(?)
La veritat és que el que hi ha de distorsionat no és res de voluntari, doncs ho vaig fer el millor que vaig saber,
El que passa és que ho vaig "falsificar" en el meu vell monitor, que és molt petit, i la imatge que em donava la pàgina del Diari de Girona tenia unes mides concretes i per el meu monitor, llavors com que el "fake" no és una pàgina web, sinó un simple jpg, a la que s'hagués mirat amb un monitor més gran s'hagués vist una pàgina massa petita, doncs les proporcions que normalment dóna automàticament una web aquí no hi eren i d'aquí que les lletres estiguin distorsionades. Suposo que et refereixes a això...
De totes maneres gràcies pel comentari.

 

Publicar un comentario

<< Home